E Distributerija thaj proizvoditelija bash sharlagani(zejtini)hajbnaske vakerena isi ani them. Numa e raftoja kana khuvelapes ano kinobikinibnaskere trafike palpale achovena chuche. Ekonomistoja vakerena akava tano adjikerdo sostar i them kerga zamrzuviba e kinobikinibnaski marza thaj odoleja anlarela nanipe tar disave proizvodija bash kinobikiniphe.
Djemal Dauti jek tar pendarde bisnismenija, thaj savo kerla buti ani bario firma distribucijaki tar zejtini vakerela ano olengere magacinija isi bari kolicina tar zejtini, numa ov vakerela e raftoja tane chuche odolestar so angapes kanoni te chinavelpes e kinobikinibnaski marza.
Tar Radji vakerlapes so ange asavki merka te na ovel mukhlo sakova manus kobor ka mangel te kinel zejtini, aso o raftoja palpale cuche, numa ola vakerna e trgovcoja namangena te bikinen o zejtini bi te achovel olen love tar produkti.
Drabaren teleder ani Makedonikani chib..
И дистрибутерите и производителите на масло за јадење тврдат дека во земјава има доволни количини. Но рафтовите во продавниците и понатаму остануваат полупразни. Економистите велат дека е очекувано замрзнувањето на трговската маржа да предизвика недостиг на одредени производи на пазарот
Владата го ограничи купувањето на масло за јадење, но рафтовите на продавниците засега останаа полупразни. Но, тоа не е затоа што нема доволни количини на масло, туку затоа што трговците не сакаат да го продаваат без никаква заработка, велат нашите соговорници.
Џемаил Даути, кој раководи со една од најголемите компании за дистрибуција и увоз на производи за широка потрошувачка вели дека во нивните магацини има доволно количество на зејтин. Според него, проблемот што во продавниците рафтовите се полупразни е укинувањето на трговската маржа.
„Има зејтин, нема потреба од планина. Нормално дека трговците избегнуваат да држат големи количини поради укинувањето на маржата. Тие треба да платат работници да товарат, да растоварат и на крај не им се исплати да продаваат без маржа. Препораката од Владата дека тие артикли треба да се продаваат без маржа, зошто луѓето ќе дошле и ќе купувале и други производи, тоа не функционира баш така. Нормално е, трговецот нема интерес од тоа. Треба да се пушти конкуренцијата да си го направи своето“, вели Даути.
Roma Press-lendo tar https://www.slobodnaevropa.mk/a/%D0%B7%D0%B0%D0%BC%D1%80%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B0-